Sponsors

Voor de financiering van concerten ontvingen wij van onderstaande ondernemingen/instellingen een financiële bijdrage, waarvoor wij natuurlijk buitengewoon dankbaar zijn.

SponsorKliks

SponsorKliks, gratis sponsoren!Met SponsorKliks kan je zelf een financiële bijdrage leveren aan de Muziekvereniging De Nieuwe Koninklijke Harmonie, zonder dat het jou een cent extra kost! Bestel bijvoorbeeld online een pizza via Thuisbezorgd en onze vereniging ontvangt hiervoor een bedrag in de verenigingskas. Grote webwinkels als Bol.com, Coolblue, Booking.com en Expedia doen mee. En dat levert voor ons dus een percentage op van het aankoopbedrag. En nogmaals, het kost je niets extra en het is volledig anoniem. Het werkt heel simpel: klik voor dat je aankopen doet even op de banner op onze website of op onze Facebook pagina. Of zet de Sponsorkliks link in je internetbrowser, geef vervolgens in Harmonieorkest NKH en klik dan op het logo van de winkel van je keuze.

Meer info?
Wil je meer weten over de sponsor mogelijkheden? Neem dan contact op met Gerard Hermans.
0623717187 | gerardhermans49@gmail.com