Actueel

Succesvol Tiliaconcert

zaterdag 3 februari 2024 | Nieuws

Op 28 januari 2024 vond voor een zeer enthousiast publiek in een uitverkochte Concertzaal Tilburg ons Tilia concert plaats.
De artistieke en muzikale leiding was in handen van onze dirigent Maarten Jense.
Voor de pauze werd de geschiedenis van Tilburg vanaf de oprichting van de Nieuwe Koninklijke Harmonie (1843) verteld door JACE van de Ven, met muzikale ondersteuning van het Harmonieorkest, De Coup 22 en de Dutch Pipes and Drums.
Na de pauze was er een spetterend programma met als motto “Wij zijn allemaal van hier en elders” met het Harmonieorkest en muzikanten die de laatste decennia naar Tilburg kwamen:
David Cornelissen, Erkan Yalcin, Peto Cadmus, Hind Hakki, Dalida Ibric, Cedric Martina, Mayvision,
R-Newt en de Fanfare van de Eeuwig Durende Bijstand.
In het Wijkblad De Noordhoek verscheen een mooi verslag (link naar pdf)